Klanten zeggen

Lees hier wat klanten zeggen over de dienstverlening van Hans Versteegh en Welzijn 3.0, social media training en workshops in zorg en welzijn.Lees hier wat klanten zeggen over de dienstverlening van Hans Versteegh en Welzijn 3.0, social media training en workshops in zorg en welzijn.

 

 

9-07-2019
“Je hebt me weer geïnspireerd tijdens het congres laatst! Wanneer komt je boek uit?”
Tamara Jansen, Projectleider Digitalisering bij Xtra Welzijn

2-07-2019
“Een waardevolle training.”
“Dankjewel Hans, voor de inspirerende training.”
“Zeer praktische training met een duidelijk stappenplan. Erg fijn!”
“Het was een goede bijeenkomst, waar wij zeker mee verder kunnen?bedankt!”
Afdeling communicatie van de Tintengroep in Gieten

24-10-2018
Jij bent altijd al ondernemend geweest, ook toen je nog in loondienst was.
Janneke Vermeulen, oud stagiairie en sociaal werker

21-09-2018
Grappig, hoe dit stuk perfect aansluit op waar we nu in Woudenberg ook over nadenken. Hoe we “het echte leven in de buurt” kunnen bereiken en versterken door digitale middelen in te zetten. Meer dan duizend manieren, keuzes te over, je advies ook dit “gewoon” in een aanpak te vangen is eigenlijk zo logisch… dat we daar zelf nog niet op gekomen zijn!
Jessica Willems-de Lange, netwerkregisseur

21-09-2018
Goed hoe je met relatief eenvoudige, praktische voorbeelden laat zien hoe sociale media ondersteunend kan zijn aan het werken in de wijk.
Diana van Vessem, Teammanager sociale wijkteams

16-08-2018
Goede column, Hans! Vanuit klein, persoonlijk verhaal naar groot en weer terug. En dat in zo weinig woorden. Knap.
Piet-Hein Peeters,  hoofdredacteur van het maandblad Zorg+Welzijn

25-05-2018
Sociaal Werk kansen: die zijn er! Je bent op de goede weg een beroepsgroep vertegenwoordiger te worden. Ik zie je al als autoriteit! ???
Ida van Praag, in reactie op het schrijven van mijn boek

21-02-2018
Hoi Hans! Bedankt voor de energieke sessie van gisteren. Volgens mij is het erg goed bevallen bij de deelnemers. Er was volop interactie. We keep in touch! C U next time. 😉 Succes.
Alwin Zandvoort Training & Advies

23-01-2018
Tijdens de trainingsdagen van Raster Welzijn een inspirerende workshop gevolgd door Hans Versteegh. Welzijn 3.0! Hoe kunnen wij social media nog beter inzetten in ons werk? En hoe kan ik mijn doelgroep nog beter bereiken als kinderwerker.
Anne-Fleur Nijhuis, kinderwerker

08-01-2018
Workshop welzijn 3.0 door Hans Versteegh tijdens medewerkersdag van Stimenz. Inspirerend en relevant voor het sociaal domein. #stimenz #welzijn30
Gino Hartgers, sociaal werker

15-12-2017
Erg onder de indruk van de workshop van . Binnen een paar jaar zal het werk van Sociaal Werkers er heel anders uit zien. De vraag is: ben jij er klaar voor en hoe bereid jij je voor? Doe je mee of haak je af?
Anneke Krakers, ondernemerschap in sociaalwerk

22-11-2016
Ik vond dat je het goed deed. Je kwam rustig over, ik vond het aansprekend/interessant/relevant en je kon de aandacht van de mensen er goed bij houden.
Edith Zeldenrust, Maatschappelijk werker

11-12-2015
Een leerzame en boeiende social media traingsochtend bij @Welzijn30 #aanrader
Alette vd Lagemaat
Maatschappelijk werker en contextueel coach

01-11-2015
“Dikke duim weer! Je bent goed aan het merkwerken. Je brengt in praktijk wat je predikt. Leuk om te zien en ook leuke flirts die je zo allemaal hebt. Onze paden gaan nog een keer ergens kruisen! Met een vriendelijke groet,”
Ewoud de Voogd
How About You

07-09-2015

“Ik volg je graag, vind het heel erg fijn, dat jij je specifiek op zorg en welzijn richt (echt een hele andere tak van sport, wat veel social media goeroes niet altijd begrijpen!) en hou jouw kennis en expertise heel graag in mijn achterhoofd en wissel graag eens met je van gedachten over mogelijkheden in de toekomst, zodra we weer toe zijn aan volgende stapjes 🙂
Groetjes,”
Marja Van Schoneveld
Adviseur Mobiliteit Zorg en Welzijn

02-09-2015
“Ben nog dagelijks bezig met SOMEC (Social Media Challenge, HV). Er zijn vele mooie nieuwe contacten en samenwerkingen ontstaan door SOMEC. Ook zijn we druk bezig om een plan te maken over hoe we onze social media nog beter kunnen inzetten in ons werk met alle handvatten die we hebben mogen ontvangen van jullie.
Dank je wel voor de feedback (op haar LinkedIn profiel, HV), ik ga het aanpassen..!
Met vriendelijke groet,”
Sanne Verburg
Jongerenwerk gemeente Millingen ad Rijn

30–06-2015
“Ik ben echt heel blij met wat ik geleerd heb en steeds meer ga toepassen.
Succes met de Challenge!
Fijne zomer.”

Irene van Donselaar – Hollanders
opbouwwerk Geldrop – Mierlo

2014
“Ik heb een telefoon en e-mail en dat is het wel zo’n beetje. Door jouw interessante nieuwsbrieven, met telkens de juiste, niet opdringerige toon,  ben ik toch gaan denken. Misschien moet ik maar eens met Linkedin gaan beginnen. Ik krijg er steeds uitnodigingen voor.” 
Jacques Verheijke
Docent / onderzoeker Hogeschool Utrecht, Social work

2014
“… Trouwens, enige maanden geleden kwam een collega van mij met een blogtekst van jou aan. Leuk, en goeie inhoud. Wilde ik je nog steeds laten weten. Doorgaan zo! Volgens mij ben je goed bezig! Leuk om te merken. En ik blijf graag op de hoogte van je bedrijfsactiviteiten! Succes met de stappen die je aan ‘t maken bent! ” 
Moniek Vossebeld
Sociaal preventief werker

2014
“Ik ga overstag door zoveel oppeppende/stimulerende woorden van je.Ben van plan om de komende 12 e-zines letterlijk te gaan volgen en zo een boost te krijgen voor mijn werkzaamheden als zzp’er in de thuiszorg. Ben er klaar voor!”
Wieke Doevendans
Verpleegkundige in de thuiszorg

2014
Aruba bevalt prima! Heb nog maar een maandje te gaan dus ik ben nog vollop aan het genieten. Heb trouwens de cursusopdracht gebruikt voor stage haha, mijn stagebegeleider wilde een nieuwe website dus ik heb haar mijn document laten zien, daar stond alles in & ze was er erg verbaasd over. Dus ik heb nu de taak gekregen om de nieuwe website te maken aan de hand van mijn al bestaande document 🙂 Top!
Chess May, student CMV, keuzevak digitale communicatie, Hogeschool Utrecht, loopt stage bij http://switch.aw (oude site)

2013 en eerder

“Het sociale media verhaal druppelt overigens langzaam door hier. De 2-daagse training van Welzijn 3.0 heeft dat versneld. Ook de meest twijfelende collega is inmiddels begonnen iets te doen op dat gebied. Meestal door actief te worden op Facebook. Zelf heb ik in de benadering van bewoners ook nu daadwerkelijk profijt van het aanwezig zijn op Facebook. En enkele keer leg ik ook contact met een bewoner in het werkgebied waar ik actief ben, maar nog vaker gebruik ik het om het contact wat in “‘in real life” heb gelegd met een bewoner via Facebook te voort te zetten. En zo heb ik mijn eigen digitale variant van present zijn in de wijk ontwikkeld.”

Andre Loskamp
opbouwwerker Raster Groep, Deventer

“Nogmaals dank voor de inspirerende workshop. Naast dat het zeer bruikbaar is om vrijwilligers te werven voor Reinaerde ( misschien iets minder voor mijn specefieke doelgroep) heb je me geinspireed om er verder mee te gaan. Ik heb op Facebook wel al een eigen bedrijfs pagina maar denk dat ik er nog veel meer uit zou kunnen halen.
Komende weken ga ik me zeker meer verdiepen, mogelijk al adverteren en zeker de pagina actueel en zo optimaal mogelijk maken. Warme groet,”

Frank Terstappen
Reinaerde, groepsbegeleider, Den Dolder

“Ik ben helemaal opgelucht. Hans, hartelijk dank!
Mede dankzij jouw hulp kan ik nu verder met Mail Chimp. Super!”
Marianne Lindeman
Maatschappelijk werker bij Praktijk de Linde

Ik wilde je nog van harte bedanken voor een super leuke en informatieve workshop! Ik ben niet alleen geïnspireerd naar huis gegaan maar ook is me een hoop duidelijker geworden. Ik blijf je volgen.
Een reactie van een deelnemer aan de introductie-workshop.

“Ik zal inderdaad kijken in je netwerk en meteen wegwijs worden met LinkedIn. Ik heb veel gehad aan je colleges en afgelopen week hebben we een college over netwerken gehad. Erg interessant en heel aanstekelijk om toch eens een Linkedin-account aan te maken. Bedankt!”
Esther Glastra
Student CMV, Hogeschool Utrecht, keuzevak digitale communicatie

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren

BewarenBewaren